torsdag den 27. december 2012

første julegavebilleder

Det var bestemt ikke planen at julegaverne først begynder så småt at komme på nu. Desværre er der en eksamen der er tanden vigtigere end at dele mine julegavekreationer med jer, men jeg syntes nu alligevel der lige skulle lidt billeder op, mens vi venter på at jeg selvfølgelig består.

Her er to hæklede Jordbær, så min mor altid kan have friske jordbær i huset, selvom hun bor på Grønland, hvor frugt og grønt ellers lyder til at kunne ruinere en.

Og to øreringe i juletema. Jeg syntes bestemt at de kan bruges på andre tidspunkter også. De er lavet af Ahorn og Kirsebærtræ, og har været en rigtig lærerig oplevelse. de små øskner er lavet af sølv der er hamret flad, så det kan ligne guirlander lidt, bare sådan for at blive i julestemningen.

Her ses de i den lille hjemmefoldede æske af desigpapir jeg havde liggende. De ligger på en lille pude jeg har syet sammen af mørkerødt lagenlærred.

Og sådan ser æsken ud når den er foldet sammen.

Og sådan så pakkerne ud da jeg var klar til at køre på posthuset. Heldigvis forlyder det at pakken nåede frem inden juleaften, hvilket altid er en dejlig ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar