tirsdag den 18. december 2012

julegaver - næsten

Der er intet så frustrerende, som at arbejde nærmest i døgndrift med studierelevante julegaver, og så ikke kunne blogge om dem før efter jul fordi de er, ja, julegaver.

Jeg er omgivet af de sødeste mennesker jeg kunne forestille mig; et par har givet os 20 brædder, en har sendt den dejligste pakke fra fyn, med stof og læderrester, kravlenisser og en ekstra hemmelig ting, nogle har doneret søde sager, der var alt for sødt til dem, men som vil være lige sagen for min farfar (det tør jeg godt skrive, han kan nemlig slet ikke læse mere) en har doneret stof i form af tøj, og meget meget mere.

Men igår kom der en pakke ind af døren, som jeg tænke at jeg ville dele med jer med det samme. Hvor mange kan nemlig prale med at have en mor, der sender en hel pose håndfarvet uld til en, fra Grønland? Hvad der kommer ud af denne pose vil jeg ikke sige, men snart håber jeg at lave en post med teaserbilleder til en hel del af julegaverne, og så kan man jo gætte med hvis man har lyst ;)


 
Jeg skal have vasket gulvet rigtig godt, og så skal det ud af posen og sorteres ;)

1 kommentar:

  1. Kære Stine,
    Hvor lyder det dejligt. Håber du får en rigtig dejlig jul. Vi ses i det nye år.

    Kh. Mille

    SvarSlet