søndag den 3. februar 2013

Messe

Mød Ursula :)
Clara og jeg tog sammen på håndarbejdsmessen i går. Det var en rigtig hyggelig oplevelse, hvor vi fik set meget, og hvor der var endnu mere (f.eks har jeg først nu lagt mærke til Shaun the sheep oppe i højre hjørne af billedet)
Ursula her, stod på Grimas stand, hvor vi også fik os en god snak om deres filteforening og medfølgende kurser. De har studierabat til SU-berettigede
Der er link til deres forening her


På standen havde de også en filtet måge, der sad og holdt øje med det hele, med sin orm i munden.


Denne pære er jeg helt vild med, og vil prøve at strikke en sådan, eller noget lignende meget snart. Der var uhyggeligt meget andet inspirerende, men kameraet blev ikke taget op ret ofte.

Jeg blev lykkelig da jeg opdagede at der også var en enkelt stand med træ. Det havde jeg ikke forventet at finde, men der var den. Det var Hobby-nyt der havde standen, og vi fik os en kort snak om at dreje træ. Dansk husflid havde forøvrigt også en serie drejede træting i deres udstilling.

Så er der vist garn til et stykke tid ;)

Det sidste billede er taget med tanke på Shah. Jeg ved ikke helt hvorfor, men for mig er der en stor sammenhæng mellem papirsfold og patchwork. Jeg har ikke helt regnet det ud endnu, men tænker at Shah vil sætte pris på billedet uanset ;)

Det lykkedes os også at se en demonstration af hvordan man laver glasting, hjemme ved køkkenbordet.

Det var godt at være afsted, men det var vist godt at jeg kom afsted med et begrænset antal kontanter. Som jeg plejer at sige "nøej hvor ville jeg være fattig hvis jeg var rig!"

2 kommentarer:

  1. Hvor sjovt at finde ud af, at i så en masse ting som Mille og jeg ikke så derinde. Men det var en god messe, synes jeg.

    Og så forresten. TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN.
    Louise

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har også moret mig lidt over jeres billeder, at det er noget helt helt andet ;)
    En god messe, det var det i hvert fald.

    Og tak for for din hilsen :)

    SvarSlet