onsdag den 14. november 2012

Miniature værktøjskasse

Jeg tror dette er det fineste jeg længe har set. Det kribler helt i fingrene efter at prøve om man selv kunne lave nogle af disse ting. Det kræver med garanti mange års øvelse, men hvis man ikke starter et sted, så kommer man heller ikke nogen vegne.
http://blog.makezine.com/2012/11/01/remarkably-wee-tool-chest/

Der er SÅ mange ting jeg gerne ville lave i sløjdlokalet (og et par projekter der er færdige, men først kommer på efter jul) og så lidt tid.

De sidste par år har jeg tegnet lidt på en kasse til opbevaring af mine strikkepinde, men nu hvor jeg har materiel design er tegningerne som sunket i jorden. Enten dukker de snart op igen, eller også må jeg tegne forfra. Det sidste vil måske endda være en fordel, nu jeg har langt mere viden om selve designprocessen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar