søndag den 28. oktober 2012

Smykkeansigt

Det har været en modbydelig hård uge rent studiemæssigt, men samtidig givende og spændende.

Torsdag skulle vi fremlægge vores første studieprodukt og "Home sweet home" produktet. Sidstnævnte havde jeg været færdig med i et godt stykke tid, og bloggen var opdateret, men mit armbånd var endnu ikke helt færdig onsdag aften, videoen jeg ville lave var også et heldagsprojekt i løbet af onsdagen og pokker stå i om jeg kunne finde mine skitser, der ellers skulle være med til at dokumentere processen. Så da jeg kom hjem fra studiet ved 21-22 tiden, var det bare om at sætte sig til at færdiggøre produktet, tage de sidste billeder, hvorefter jeg kunne lave opgaven færdig.

Med andre ord var det en pænt træt Stine, der kæmpede sig ud i strid modvind torsdag morgen, velvidende at de næste dage ville byde meget mere af samme skuffe.

Men under fremvisningen viste Ebru en lille film hun havde lavet (den er at finde under hendes 1.studieopgave) hvori der bl.a. fremvises en lille mand lavet af smykkerne.

Da vi samtidig er blevet bedt om at lave digitalt undervisningsmateriale, havde jeg brug for at støve mine kundskaber lidt af, når det kommer til videoredigering.

Så jeg tillod mig at låne Ebru's ide, til at fremvise et par af de smykker jeg har fremstillet i perioden.

Her er resultatet:
 
Flere smykker bliver fremvist i et nyt blogindlæg ;)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar