fredag den 18. januar 2013

Benvarmere til Vilja


Dette var endnu et evighedsprojekt. Datteren skulle have nogle benvarmere, og selvom de gerne skulle være elastiske, ville de sædvanlige ribstriksbenvarmere virke lidt for kedelige.
Da jeg faldt over en hue på Ravelry med dette mønster besluttede jeg mig for, at det passede perfekt til nogle benvarmere der både var elastiske og kønne at kigge på.

Mønsteret lurede jeg af ud fra hukommelsen, så jeg vil ikke love at det er præcis det samme mønster
Derudover er de strikket på slump, så afstanden mellem de enkelte snoninger varierer desværre lidt.

Mønsterborten ser således ud, hvis der er nogen der har lyst til at lave dem selv ;)

Man kan så passe mønsteret til den garntype, strikkepind og størrelse man selv ønsker til sit projekt.

Datteren er lykkelig over dem, og efterspørger allerede endnu et par.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar